aku umie..

arini wat pertame kalinye aku wat blog sendri di bantu oleh the golden touch of anum abdullah. dan arini jgk wat pertame kalinye aku wat kek besday utk member skola vokay. esok br nak wat deconye. dah siap nnt, baru aku masukkan picnye yer...korg decide la hasil kerje aku tu...seblom2 ni aku biase wat kek kosong jer...cam kek gula hangus, kek lapis asam manis, kek marble, kek coklat dan kek cheese.

criter sal wat kek ni...aku dulu mmg x minat pun! pd 2004, aku kerje kdai kek yg br nk idup gak. kt sana la aku mule blaja sket2 ttg kek n roti ni...minat pun timbul...so, pd januari 2010, aku join giatmara pandan. kat sn aku pon blaja cara2 nk wat kek, biskut, muffin n roti...

aku harap dengan ada nyer blog nih.. aku dapat mengembangkan bakat terpendam dan meluaskan perniagaan.. walaupon aku bukan datang dari keluaga yang berniaga tapi aku ingin mencuba.. hehehe.. so enjoy!!!